MICROSOFT
TEAMS

normaal: 2000-4000
per maand

3.362

actieve gebruikers
in maart

normaal: 200-400 per maand

29.872

chatmessages
in maart

2.531

deelnames
aan gesprekken
in maart

normaal: 50 per maand

toledo

762

nieuwe discussiefora
in maart

normaal: 214 in 1e semester

2.049

lesopnames op kaltura
in maart

normaal: 1.829 in 1e semester

e-mail

367.000

verstuurde e-mails
in maart

normaal: 350.000 per maand

1.5 miljoen

gelezen e-mails in maart

normaal: 1 miljoen per maand

MICROSOFT
TEAMS

3.362

actieve gebruikers
in maart

normaal: 200-400 per maand

29.872

chatmessages
in maart

2.531

deelnames
aan gesprekken
in maart

normaal: 50 per maand

normaal: 2000-4000
per maand

toledo

762

nieuwe discussiefora
in maart

normaal: 214 in 1e semester

2.049

lesopnames op kaltura
in maart

normaal: 1.829 in 1e semester

e-mail

367.000

verstuurde e-mails
in maart

normaal: 350.000 per maand

1.5 miljoen

gelezen e-mails in maart

normaal: 1 miljoen per maand

Moving Minds Magazine

Het Moving Minds magazine is een viermaandelijkse uitgave van Hogeschool UCLL.

Hogeschool UCLL biedt 17 graduaten en 18 professionele bachelor opleidingen aan op 10 campussen in Limburg en Vlaams-Brabant. Met meer dan 14.500 studenten en 1700 medewerkers is de hogeschool een van de grootste verstrekkers van hoger onderwijs in Vlaanderen.

UC Leuven-Limburg is lid van de Associatie KU Leuven en zet in op vernieuwend onderwijs, investeringen en onderzoeksprojecten in de regio. Het is de ambitie van UCLL om de sterkste opleidingen in Vlaanderen aan te bieden binnen een internationaal profiel en een sterke band met de KU Leuven.

Het Moving Minds magazine beweegt zich door alle lagen van onze hogeschool en de maatschappij. Het brengt artikelen van en over de talrijke avonturen en activiteiten van UCLL studenten, alumni en docenten in binnen- en buitenland.

Heb jij een leuk onderwerp om op te nemen in de volgende editie van het Moving Minds magazine? Neem dan beslist contact op met het Moving Minds magazine redactieteam.

Neem contact op

Neem voor meer informatie contact met ons op of laat een bericht achter via dit formulier.
Vul je naam in
Vul een correct e-mailadres in
Vul een opmerking in
Bedankt, je bericht is verzonden.
Er ging iets mis met het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw.

Deel deze publicatie

Stuur deze pagina eenvoudig door of plaats als bericht op social media.

Zoeken in het magazine

Vul een zoekterm in
Vul minimaal 3 karakters in.